Dla kadry menedżerskiej
Możliwość realizacji indywidualnie (coaching) lub w grupie szkoleniowej
Efektywne przywództwo
Wystąpienia publiczne/ trening prezentacji
Szkolenie adresowane do osób, w których pracę wpisane są sytuacje związane z wystąpieniami przed grupami osób, np. konferencje, wywiady, prezentacje siebie i wyników pracy.
Trening może być rozwinięty w formę szkolenia dla trenerów wewnętrznych, przy uwzględnieniu konkretnych zadań przed nimi stojących, w oparciu o diagnozę ich dotychczasowych umiejętności.
Celem szkolenia jest trenowanie umiejętności efektywnego przekazywania zamierzonych treści, dzięki kontrolowaniu własnych zachowań oraz panowaniu nad uwagą i zainteresowaniem odbiorców prezentacji.
Praca z grupą, prowadzenie spotkań/ narad
Szkolenie adresowane jest do osób pracujących z zespołami, grupami, moderujących dyskusje, spotkania, których celem jest wykorzystanie potencjału członków zespołu.
Cele szkolenia:
- Doskonalenie umiejętności efektywnego prowadzenia spotkań, zebrań, narad.
- Wypracowanie umiejętności tworzenia zaangażowania uczestników grupy.
- Trenowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą mieć miejsce podczas współpracy grupowej,
- Poznanie mechanizmów grupowych, mających wpływ na przebieg i efektywność pracy grupy.
- Doskonalenie umiejętności przekonującego reprezentowania firmy i jej celów wobec uczestników spotkań.
Trening negocjacji
Szkolenie przeznaczone jest dla osób biorących udział w rozmowach negocjacyjnych zarówno wewnątrz firmy, w zespole, jak i na zewnątrz, z klientami, kontrahentami.
Celem szkolenia jest trening i rozwój umiejętności przydatnych w negocjacjach, ze szczególnym uwzględnieniem strategii współpracy i osiągania optymalnych dla stron rozwiązań.
Motywowanie pracowników
Szkolenie będące rozwinięciem poprzedniego lub niezależnym modułem. Przeznaczone jest dla menedżerów zainteresowanych doskonaleniem umiejętności efektywnego kierowania ludźmi, zwłaszcza w zakresie motywowania pozafinansowego.
Cele szkolenia:
- Poznanie metod wspomagających motywowanie pracowników.
- Wzrost skuteczności w dobieraniu metody motywacyjnej do osoby i sytuacji.
- Doskonalenie automotywacji.
Praktyczne umiejętności kierownicze: delegowanie, egzekwowanie, ocenianie pracy
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów zainteresowanych doskonaleniem umiejętności efektywnego kierowania ludźmi oraz własnym rozwojem jako liderów.
Szkolenie oferuje możliwość pracy „stop klatki” w pracy zawodowej – spojrzenie z dystansu na prezentowane postawy, umiejętności, ich dotychczasową efektywność oraz umożliwia rozwój umiejętności menedżerskich.
Cele szkolenia:
- Doskonalenie postaw związanych ze skutecznym kierowaniem zespołem
- Rozwój psychologicznych umiejętności osób zarządzających w pracy z ludźmi
- Wzrost świadomości aktualnie wykorzystywanych metod zarządzania i ich konsekwencji
- Zaangażowanie menedżerów w proces udrażniania komunikacji wewnętrznej w firmie
- Spojrzenie z boku, z nowej perspektywy na problemy i potrzeby pracowników
- Wymiana doświadczeń pomiędzy kadrą kierowniczą firmy
Coaching pracowników
Szkolenie adresowane jest do menedżerów, osób odpowiedzialnych za rozwój zawodowy pracowników, oceniających pracę.
Cele szkolenia:
- Poznanie metody rozwoju pracowników poprzez coaching.
- Praktyczny trening coachingu w pracy z kamerą.
- Doskonalenie umiejętności z zakresu stawiania celów, stawiania zadań, motywowania pracowników.
- Wzrost umiejętności w zakresie konstruktywnego oceniania pracowników.
- Spojrzenie z dystansu na własne predyspozycje jako coacha.
- Wymiana doświadczeń.
Rozwiązywanie konfliktów
Grupa docelowa: osoby kierujące zespołami, osoby obsługujące klientów, inne osoby, których praca związana jest z różnorodnymi kontaktami z ludźmi, także w sytuacjach trudnych emocjonalnie.
Cele szkolenia:
- Zwiększenie świadomości dotyczącej przyczyn powstawania i narastania sytuacji konfliktowych.
- Poszerzenie wiedzy z zakresu metod kierowania konfliktem;
- Analiza własnych predyspozycji do pracy z konfliktem;
- Trening strategii rozwiązywania konfliktów w konkretnych sytuacjach zawodowych.
Radzenie sobie ze stresem/ profilaktyka wypalenia zawodowego
Celem szkolenia jest zapoznanie z mechanizmem stresu oraz jego konsekwencjami, a także praktyczne poznanie i trenowanie technik relaksacyjnych możliwych do zastosowania w życiu prywatnym i zawodowym.
Trening ma za zadanie „naładować akumulatory” uczestników, przeciwdziałając wypaleniu zawodowemu.
Dla pracowników
Efektywna komunikacja w zespole
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych rozwojem umiejętności porozumiewania się i współpracy w zespołach, którymi kierują lub w których pracują.
Celem szkolenia jest analiza sposobów porozumiewania się w zespole, rozpoznanie efektywnych i nieefektywnych zachowań komunikacyjnych uczestników szkolenia jako członków zespołu.
Komunikacja niewerbalna w kontaktach zawodowych
Szkolenie adresowane do osób, w których pracę wpisane są sytuacje związane z wystąpieniami przed grupami osób, np. konferencje, wywiady, prezentacje siebie i wyników pracy, a także do osób, które na użytek codziennych kontaktów zawodowych chciałyby świadomie wykorzystywać mowę ciała i poszerzać swoje umiejętności w tym zakresie.
Cele szkolenia:
- Świadomość sygnałów wysyłanych przez ciało, istotnie wpływających na odbiór osoby.
- Wzrost samoświadomości w tym zakresie.
- Wzrost spójności pomiędzy mową ciała a przekazywaną treścią.
- Doskonalenie ekspresji niewerbalnej, pomagającej w wywieraniu wpływu i budowaniu wiarygodności.
Wystąpienia publiczne/ trening prezentacji
Współpraca w zespole projektowym
Trening asertywności
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, których praca zawodowa związana jest z częstymi kontaktami z ludźmi, a efekty ich pracy uzależnione są od umiejętności otwartego, bezpośredniego i stanowczego prezentowania własnych opinii i potrzeb oraz budowania partnerskich relacji z otoczeniem. Szczególnymi adresatami tego treningu są osoby często narażone na presję ze strony otoczenia, na przykład podczas negocjacji, obsługi klientów, załatwiania skarg i reklamacji. Inna grupa potencjalnych uczestników to osoby mające trudności w określaniu swoich praw i reprezentowaniu firmy (zarówno osoby zbyt niepewne jak i zbyt pewne siebie), co wpływa ujemnie na ich efektywność zawodową i profesjonalny wizerunek.
Celem szkolenia jest kształtowanie postawy asertywnej w celu skutecznego realizowania własnych celów zawodowych i osobistych z jednoczesnym uwzględnieniem potrzeb otoczenia (współpracowników, klientów).
Trening negocjacji
Szkolenie przeznaczone jest dla osób biorących udział w rozmowach negocjacyjnych zarówno wewnątrz firmy, w zespole, jak i na zewnątrz, z klientami, kontrahentami.
Celem szkolenia jest trening i rozwój umiejętności przydatnych w negocjacjach, ze szczególnym uwzględnieniem strategii współpracy i osiągania optymalnych dla stron rozwiązań.
Trening dla trenerów wewnętrznych
Szkolenie przeznaczone jest dla osób prowadzących szkolenia wewnętrzne w firmie.
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności dydaktycznych, rozszerzenie repertuaru zachowań w kontakcie z grupą oraz skuteczne wpływanie na proces uczenia się i nabywania umiejętności przez szkolonych.
Profesjonalna obsługa klientów
Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami.
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności podnoszących satysfakcję klientów z kontaktów z konkretną firmą oraz jej przedstawicielami. Szczególnie eksponowane są postawy budujące identyfikację klientów z firmą i sprawiające, że stają się oni stałymi klientami.
Rozwiązywanie konfliktów
Grupa docelowa: osoby obsługujące klientów, inne osoby, których praca związana jest z różnorodnymi kontaktami z ludźmi, także w sytuacjach trudnych emocjonalnie.
Cele szkolenia:
- Zwiększenie świadomości dotyczącej przyczyn powstawania i narastania sytuacji konfliktowych.
- Poszerzenie wiedzy z zakresu metod kierowania konfliktem;
- Analiza własnych predyspozycji do pracy z konfliktem;
- Trening strategii rozwiązywania konfliktów w konkretnych sytuacjach zawodowych.
Radzenie sobie ze stresem/ profilaktyka wypalenia zawodowego
Celem szkolenia jest zapoznanie z mechanizmem stresu oraz jego konsekwencjami, a także praktyczne poznanie i trenowanie technik relaksacyjnych możliwych do zastosowania w życiu prywatnym i zawodowym.
Trening ma za zadanie „naładować akumulatory” uczestników, przeciwdziałając wypaleniu zawodowemu.
Antymobbingowe i antydyskryminacyjne
Dostępne na www.mobbingidyskryminacja.pl
Przeciwdziałanie zjawiskom mobbingu i dyskryminacji w organizacji
Od wielu lat prowadzimy szkolenia oraz doradztwo z przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w Organizacjach. Przeszkoliłyśmy w tym obszarze ponad 2.800 osób z bardzo wielu organizacji, zarówno o charakterze komercyjnym jak i jednostek administracji państwowej.
Mamy przekonanie, że wiedza na ten temat oraz działania profilaktyczne są bardziej efektywne niż interwencja post factum. Zwłaszcza w przypadku procesu mobbingu, rozciągniętego w czasie, wieloetapowego zjawiska, powinny dobrze działać „bezpieczniki antymobbingowe” w systemie, jakim jest organizacja.
Każdy uczestnik, który ukończy szkolenie otrzymuje certyfikat.