Biblioteka Narodowa

logo_bn[1]

Pani Monika Klonowska przeprowadziła w 2015 roku dla pracowników Biblioteki Narodowej dwa cykle szkoleń:

  • „Profesjonalna obsługa klientów i czytelników” dla pracowników ochrony: 5 szkoleń, 47 osób
  • „Profesjonalna obsługa użytkowników” dla pracowników czytelń: 4 szkolenia dla 39 osób

Szkolenia zostały starannie przygotowane w oparciu o analizę potrzeb instytucji i uczestników szkoleń. Program i forma szkoleń uwzględniały specyfikę pracy w Bibliotece Narodowej. Szkolenia przeprowadzone zostały metodami aktywizującymi do praktycznej nauki poprzez symulacje, pracę z kamerą, ćwiczenia.

Metody pracy pani Moniki Klonowskiej oraz przeprowadzone przez nią szkolenia zostały bardzo pozytywnie ocenione przez uczestników. Jako szczególnie wartościowe elementy logo_bn[1]uznali:

  • możliwość spojrzenia na siebie i różne sytuacje, zobaczenie, jakie popełnia się błędy w pracy z klientami
  • wskazówki prowadzącej, dotyczące konkretnych sytuacji zawodowych
  • praktyczne przykłady
  • scenki z kamerą i to, co na nich można było zauważyć
  • część praktyczna, która pozwoliła na obserwację i analizę zachowań
  • możliwość podzielenia się ze sobą doświadczeniami (konkretne przypadki z pracy)

Pani Monika Klonowska kolejny raz prowadziła szkolenia dla pracowników Biblioteki Narodowej, profesjonalnie realizując zamówienie.

 

 

 

Zapytaj o szkolenia